الخميس، 4 فبراير 2010

سامحينى

علشان بحبها كان لازم انسحب

واكدب على قلبها واقول دة ماكنش حب

جرحتك يا كنتى حتة منى

سامحينى كان غصب عنى

كان لازم تفهمى ان حبك يسكن

قلبى وهو فى صمت

ولاكنى كثرت حبك فى

قلبى وهو يبكى يبكى شديدا

سامحينى ولو الوداع بينى وبينك بعيدا

سامحينى وان جالست وحيد ابكى بكاء شديد

على فراق حبك لى يا حبيبتى

انا وحدى عشت الضياع من داخل قلبك

لحين ادركت ان حبك ذهب بعيد عنى

كيف اعيش وانا فى دوامة حزينة على

الحب الذى ضاع منى وراح بعيدا عنى

ولكن الجرح فاق من احتمالى

وغدر بينا الزمن

ودفعت انا الثمن

فيا الجراح بتنزف
ولسة مقدرتش اعرف

فكرانى ولة نسيانى

جرحتينى يا حتة منى

سا محينى غصب عنى

كان لازم تفهمى انى

ما اقدرش على بعدك

حياتى تهون ودة فوق احتمالى

وهذا كلة رضائن للحلم يبقا بيننا

الى لقاء

هناك 4 تعليقات:

  1. سمسم

    كلامات عزبه عزوبه نهر النيل


    وقلم صادق معبر



    كنت استنشق عبير كلاماتك وانا سعيدة



    تسلم الايادى

    ويسلم احساسك


    دمت فى حفظ الرحمن


    زوجتك الحبيبه


    دمت فى حفظ الرحمن زوجى الحبيب


    تحياتى

    ردحذف
  2. زوجتى الحبيبة

    احسن واجمل رد فى الوجود

    لانة من اعزب واجمل واغلى

    انسانة عندى وام اولادى

    تحياتى

    ردحذف
  3. استاذ جسن
    اولا اشكر لك ردك المشجع جدا في مدونتي
    ثانيا احيك على مدونتك التي انشئت حديثا و اتمنى لك دوام الاستمرار و النجاح باذن الله
    ثالثا احب ان اسجل اعجابي بخواطرك القيليله التى رايتها هنا و اتمنى ان تزيد منها
    رابعا و اخيرا انا اعجبت جدا ان ارى زوجا و زوجة يعاملان بعضهما بالكلمات هكذا
    و اسف انني ما كنت اعرف هذا قبلا :):)

    دمتما في حفظ الرحمن
    وتقبلا مروري
    و تحياتي

    ردحذف
  4. اشكرك جدا على مرورك العطر وكلماتك الجميلة

    واتمنا من اللة ان يوفقك على الدوام

    تحياتى لك

    ردحذف